Opći uvjeti poslovanja
Sadržaj:
1. Opće odredbe
2. Registracija
3. Način sklapanja kupoprodajnog ugovora
4. Prava i obveze prodavatelja
5. Prava i obveze kupca
6. Uvjeti isporuke i plaćanja
7. Nabavna cijena
8. Stjecanje vlasništva i prijelaz rizika oštećenja robe
9. Povratak
10. Žalbeni postupak
11. Osobni podaci i njihova zaštita
12. Odustajanje od kupoprodajnog ugovora
13. Završne odredbe
1. Opće odredbe
1.1. Ovi opći uvjeti uređuju prava i obveze ugovornih strana koje proizlaze iz svakog pojedinačnog kupoprodajnog ugovora sklopljenog između prodavatelja, a to je Auto Group Servis d.o.o. , sa sjedištem na adresi Tina Ujevića 3 , HR – 21276 , Vrgorac , OIB : 19670905351 ; MBS : 060468127, EU ID : HRSR.060468127 , upisano u trgovačkom sudu u Splitu, (u daljnjem tekstu "prodavatelj") i kupac, čiji je predmet kupnja i prodaja robu na web stranici e-trgovine prodavatelja.
Kontakt podaci prodavatelja:
Web stranica: www.originalnidijelovi.hr
E-mail: info@originalnidijelovi.hr
Telefon: +385 99 4500 157 ; +385 99 4500 156
Adresa za koresponedenciju : Auto Group Servis d.o.o. , Tina Ujevića 3, HR-21276 Vrgorac
Adresa za dostavu : Tina Ujevića 3, Vrgorac , HR-21276
Žiro račun : 81135343218
RBA - Raiffeisenbank Hrvatska
Broj računa: 1135343218
BIC/SWIFT : RZBHHR2XXXX
IBAN : HR1824840081135343218
1.2. Kupac je upoznat, izričito potvrđuje i suglasan je da će se u trenutku uspješne registracije kupca na web stranici prodavatelja sve odredbe ovih općih uvjeta primjenjivati na sve kupoprodajne ugovore, sklopljene na web stranici e-trgovine/web shop-a od strane prodavatelja, temeljem kojeg se prodavatelj obvezuje kupcu isporučiti robu naručenu od strane kupca predstavljenu na predmetnoj web stranici, a kupac također postaje obvezan platiti cijenu isporučene robe pod uvjetima navedenim u općim uvjetima poslovanja (u daljnjem tekstu "ugovor o kupoprodaji"), kao i za sve druge odnose između prodavatelja i kupca, koji nastaju uglavnom tijekom i nakon sklapanja ugovora o kupoprodaji, uključujući reklamacije proizvoda.
1.3.Opći uvjeti obvezni su i neodvojivi dio svakog kupoprodajnog ugovora. U slučaju da prodavatelj i kupac sklope pisani kupoprodajni ugovor kojim se usuglase o uvjetima koji odstupaju od općih uvjeta, odredbe kupoprodajnog ugovora imaju prednost u odnosu na odredbe općih uvjeta.
2. Registracija
2.1 Kupac mora biti poduzetnik prema Zakonu o obrtu ili Zakonu o obrtu.
2.2. Kupac je dužan unijeti sljedeće podatke potrebne za registraciju na web stranici Prodavatelja: registracijski email, korisničko ime, lozinku za korisničko ime, odosno u slučaju isporuke robe na adresu koja nije sjedište Kupca, naziv tvrtke ili ime i prezime, adresa i poštanski broj, grad ili općina, PDV broj, naziv, ime, prezime i broj telefona kontakt osobe, te u slučaju dostave robe na adresu koja nije sjedište Kupca, naziv tvrtke ili ime i prezime, adresu i broj, poštanski broj, grad ili općinu na koje se roba treba isporučiti. Nakon popunjavanja obveznih podataka, kupac mora označiti kućicu da se slaže s općim uvjetima te potvrditi kućicu "Registracija". Nakon popunjavanja obveznih podataka, pristanka na opće uvjete i potvrde kućice "Registracija", sustav Prodavatelja će automatski generirati i poslati Kupcu e-poruku s potvrdom registracije, čime je završen proces registracije Kupca, ali račun Kupca ne ulazi u sustav. još nije aktiviran.
2.3 Registracijom na web stranici Prodavatelja Kupac također izjavljuje da nije u stečaju ili restrukturiranju, da se protiv njega ne vode nikakvi sudski ili ovršni postupci te da nije dužnik Poreznoj upravi, Ministarstvu financija , Ministasrstvu rada , Hrvatskom zavodu za zdravstveno osiguranje kao i drugim državnim tijelima te druge pravne i fizičke osobe. Potvrdom registracije Kupac ujedno izjavljuje da je sposoban uredno i pravodobno ispunjavati svoje obveze prema Prodavatelju proizašle temeljem sklapanja kupoprodajnih ugovora zaključenih na Internet stranici e-trgovine kojom upravlja Prodavatelj.
2.4 Prodavatelj zadržava pravo u bilo kojem trenutku obustaviti daljnje isporuke ili u potpunosti poništiti registraciju Klijenta ako postoje činjenice koje su suprotne izjavama Kupca iz članka 2.3. Gore navedeno također vrijedi ako Prodavatelj u bilo kojem trenutku otkrije da je Kupac dao netočne, nepotpune, varljive, zavaravajuće ili lažne informacije u vezi s registracijom Kupca ili drugim izjavama koje je dao Kupac.
2.5 Prodavatelj ima pravo provjeriti podatke Kupca ili Klijenta u mjeri u kojoj to smatra prikladnim nakon registracije Kupca. Nakon ove provjere, Prodavatelj šalje Kupcu e-mail o aktivaciji računa. Kupac nakon navedene će zaprimiti potvrdnu lozinku, tzv. Mastercode, koja je neophodna za zaključivanje narudžbi, odnosno bez koje nije moguće izvršiti narudžbu. Dodijeljenu lozinku za potvrdu, nazvanu Mastercode, generira Prodavatelj, jedinstvena je i isključivo je vezana uz Kupca ili Klijenta kojemu je generirana i dodijeljena. Kupac ne može na bilo koji način mijenjati lozinku za potvrdu.
2.6 U slučaju bilo kakvih nepodudarnosti ili netočno ispunjenih podataka od strane Kupca u registraciji koje Prodavatelj pronađe tijekom provjere, Prodavatelj će pozvati Kupca ili Klijenta da ispravi registraciju ili, prema vlastitom nahođenju, potpuno poništi i izbriše registracija Kupca.
2.7 Dodjeljivanjem potvrdne lozinke, tzv. Mastercode, aktivacija računa je završena i kupac odnosno klijent postaje ovlašteni korisnik aktiviranog računa, na temelju čega ima pravo naručiti robu iz asortimana ponuda prodavatelja na obvezujućoj osnovi.
3. Način sklapanja kupoprodajnog ugovora
3.1 Svaki pojedinačni kupoprodajni ugovor smatrat će se sklopljenim u trenutku sklapanja obvezujuće dovršene narudžbe u obliku obrasca koji Kupac ispunjava i šalje uz obveznu naznaku dodijeljene potvrdne lozinke tzv. Mastercode na Prodavateljevoj web stranici (u daljnjem tekstu "Narudžba"). Ako Kupac ne unese ili unese netočan Mastercode, Narudžba neće biti poslana.
3.2 U trenutku valjanog zaključivanja obvezujuće narudžbe od strane Kupca ispunjavanjem i slanjem obrasca pri unosu dodijeljenom potvrdnom lozinkom, Mastercodeom, sustav Prodavatelja automatski dodjeljuje pojedine stavke narudžbe dobavljačima (BWM, VW, Audi, itd.) i istovremeno tim dobavljačima automatski šalje obvezujuću narudžbu robe u ime Prodavatelja, koja je istovremeno u ovom trenutku obvezujuća narudžba robe Prodavatelja prema pojedinim dobavljačima robe u odnosu na pojedinačne stavke robe navedene u narudžbi Kupca. Kupac potvrđuje i izričito se slaže da se kupčeva narudžba automatski šalje pojedinačnim dobavljačima Prodavatelja od trenutka kada ju je Kupac podnio putem sustava Prodavatelja, sve izmjene narudžbe nakon što je podnese Kupac, bilo da se dodaju ili uklanjaju iz narudžbe ili storniranja narudžbe, podliježe izričitom pristanku dobavljača, kojeg će prodavatelj ili administrator kontaktirati na zahtjev Kupca, ovisno o slučaju. Kupac potvrđuje da dobavljač Prodavatelja nije dužan prihvatiti zahtjev za izmjenu ili otkazivanje narudžbe, te također ima pravo odlučivati isključivo o naknadama za otkazivanje.
3.3 Sve zahtjeve za otkazivanjem narudžbe Kupac mora podnijeti u načelu u vrijeme i u roku navedenom u točki 3.4 slanjem e-pošte na info@originalnidijelovi.hr . U e-mailu ili zahtjevu za otkazivanjem narudžbe Kupac je dužan unijeti svoje korisničko ime, dodijeljeni Mastercode i broj narudžbe koju želi otkazati.
3.4 Otkazivanje narudžbe bez naknade za otkazivanje moguće je izvršiti samo radnim danom od 09.00 do 16.00 sati i to najkasnije u roku od 60 minuta nakon slanja narudžbe. Ako su oba ova uvjeta kumulativno ispunjena, admin Prodavatelja će s dobavljačima provjeriti mogućnost ili nemogućnost otkazivanja narudžbe. Administrator Prodavatelja potom e-mailom obavještava Kupca o mogućnosti otkazivanja narudžbe te u kojem dijelu. Ako dobavljač ne prihvati otkazivanje narudžbe, kupac je dužan preuzeti robu i platiti ugovorenu kupoprodajnu cijenu ili platiti naknadu za otkazivanje u iznosu od 50% ukupne kupoprodajne cijene otkazane narudžbe.
3.5 Ako su oba uvjeta navedena u klauzuli 3.4 ispunjena i Dobavljač naknadno prihvati otkazivanje narudžbe bez naknade, Prodavatelj neće naplatiti Kupcu nikakve naknade povezane s otkazivanjem narudžbe. Ako je Kupac platio Prodavatelju kupoprodajnu cijenu ili njezin dio na vrijeme do otkazivanja narudžbe, Prodavatelj će izvršiti povrat već plaćene kupoprodajne cijene ili njenog dijela u roku od 7 dana od otkazivanja narudžbe prijenosom na Kupčev bankovni račun, osim ako se stranke dogovore o drugom načinu povrata kupoprodajne cijene.
3.6 Kupac je dužan platiti naknadu za otkazivanje u iznosu od 50% ukupne kupoprodajne cijene narudžbe prilikom otkazivanja narudžbe neradnim danima ili kasnije od 60 minuta nakon slanja narudžbe. Prodavatelj ima pravo Kupcu fakturirati naknadu za otkazivanje na način, u roku i s rokom dospijeća kao da je roba uredno i pravodobno isporučena.
3.7 Kupac ima pravo i mogućnost pratiti kretanje ili napredak svoje narudžbe ili svojih više pojedinačnih narudžbi na web stranici Prodavatelja pod svojim korisničkim računom u odjeljku „narudžbe“, do trenutka njihove obrade i fakturiranja od strane Prodavatelja. Kupac može pratiti već obrađene i fakturirane narudžbe u rubrici "povijest narudžbi".
4. Prava i obveze prodavatelja
4.1 Prodavatelj će:
Isporučiti robu Kupcu u dogovorenoj količini, kvaliteti i roku na temelju narudžbe koju je potvrdio Prodavatelj te je upakirati ili opremiti za transport na način prikladan za njezino očuvanje i zaštitu,osigurati da isporučena roba bude u skladu s važećim zakonodavstvom Republike Hrvatske kupcu zajedno s robom najkasnije u pisanom ili elektroničkom obliku predati sve dokumente potrebne za prihvaćanje i korištenje robe, zajedno s otpremnicom i poreznim dokumentom – računom, kao i druge dokumente propisane važećim zakonom , ako postoje za robu ili ih je izdao proizvođač (npr. priručnike, jamstveni list).
4.2 Prodavatelj ima pravo na dospjelo i pravodobno plaćanje kupoprodajne cijene od strane Kupca za isporučenu robu.
4.3. Prodavatelj zadržava pravo otkazivanja kupčeve narudžbe u slučajevima kada, zbog zaliha ili nedostupnosti robe kod dobavljača, prodavatelj ne može isporučiti robu kupcu u roku navedenom u ovim uvjetima ili po cijeni navedenoj u internetskoj trgovini, osim ako se Prodavatelj i Kupac dogovore o alternativnoj izvedbi. Kupac će o otkazivanju narudžbe biti obaviješten telefonski ili e-mailom, a u slučaju uplate kupoprodajne cijene ili njenog dijela, sredstva će biti vraćena u roku od 21 dana na račun koji je naveo Kupac, osim ako nije drugačije dogovoreno s Prodavateljem.
4.4 Prodavatelj zadržava pravo zatražiti od kupaca ili klijenata koji su registrirani i imaju aktiviran račun dulje od 3 kalendarska mjeseca da sklope pisani okvirni kupoprodajni ugovor, čiju ponudu će prodavatelj pripremiti i dostaviti kupcu na potpis. U slučaju da Prodavatelj i Kupac sklope pisani okvirni kupoprodajni ugovor kojim se sporazumijevaju o uvjetima koji odstupaju od ovih Općih uvjeta, odredbe okvirnog kupoprodajnog ugovora imaju prednost nad Općim uvjetima.
4.5 Do trenutka potpisivanja okvirnog kupoprodajnog ugovora prema točki 4.4., Prodavatelj ima pravo odrediti maksimalni financijski limit narudžbi prema nahođenju Kupca ili Klijenta. Nalozi koje Kupac izvrši unutar financijskog limita koji odredi Prodavatelj bit će izvršeni bez ikakvih ograničenja. Međutim, naručivanje robe ili izvršenje narudžbe iznad financijskog limita neće biti moguće sve dok Kupac ne plati sva potraživanja Prodavatelja iz narudžbi do financijskog limita ili dok Kupac ne plati Prodavatelju predujmove ili predujmove fakture na račun Prodavatelja u iznosu iznad financijskog limita do nabavne cijene naručene robe. Nemogućnost izvršenja narudžbe iz razloga navedenih u ovoj klauzuli Prodavatelj ne može smatrati kršenjem ovih Uvjeta ili bilo koje pravne norme, niti može dovesti do bilo kakve odgovornosti Prodavatelja prema Kupcu za to. razlog. Okvirni kupoprodajni ugovor sklopljen u skladu s klauzulom 4.4 utvrđuje uvjete za određivanje i osiguranje limita financijskog naloga za svakog Kupca pojedinačno uz međusobni dogovor s Prodavateljem, uzimajući u obzir količinu narudžbi postavljenih do trenutka potpisivanja okvirne prodaje ugovorom, a regulirat će i uvjete isporuke (osobno preuzimanje, dostava na odredište Kupca).
5. Prava i obveze kupca
5.1 Kupac će:
uvijek se pridržavati svih uvjeta ovih Općih uvjeta poslovanja te se istima rukovoditi u svakom pojedinom kupoprodajnom ugovoru sklopljenom na temelju istih,
da neće neopravdano odbiti sklapanje okvirnog kupoprodajnog ugovora prema točki 4.4. ovih Općih uvjeta,
poštivati financijske limite koje je odredio Prodavatelj za zaključivanje narudžbi ili slijediti dodatne uvjete pod točkom 4.5 u slučaju narudžbi koje prelaze financijski limit koji je odredio Prodavatelj,
preuzimanje kupljene ili naručene robe,
uredno i na vrijeme platiti Prodavatelju ugovorenu kupoprodajnu cijenu u roku, uključujući troškove dostave robe,
ne narušavati dobru volju Prodavatelja,
svojim potpisom ili potpisom osobe koju on ovlasti prodavatelju pisanim putem potvrditi u otpremnici prijem robe
5.2 Kupac ima pravo na isporuku robe u količini, kvaliteti, datumu i mjestu koje su ugovorile strane u obvezujućem prihvaćanju narudžbe.
6. Uvjeti isporuke i plaćanja
6.1 Roba se prodaje prema cjenicima Prodavatelja navedenim na web stranici Prodavatelja za e-trgovinu.
6.2 Dostupnost robe u cjenicima Prodavatelja je indikativna. Nakon što je Kupac postavio narudžbu i ona je automatski poslana relevantnom Dobavljaču, relevantni Dobavljač će kontaktirati Prodavatelja putem e-pošte kako bi potvrdio dostupnost svake naručene stavke Robe za razdoblje od radnih dana. Obavijest o raspoloživosti naručene robe Kupac će dobiti i putem elektroničke pošte ili istu može pratiti na svom korisničkom računu na način naveden u točki 3.7. ovih Općih uvjeta.
6.3 Po primitku e-pošte s potvrdom povrata narudžbe od relevantnog Dobavljača, Prodavatelj je dužan obraditi Kupčevu narudžbu na način, u vrijeme i pod uvjetima dogovorenim u narudžbi, tj. isporučiti robu na odredište, što je primarno, osim ako se Strane drugačije pismeno unaprijed dogovore, skladište Prodavatelja koje se nalazi na adresi Stará Vajnorská 21 u Bratislavi, i na tako dogovorenom odredištu, naknadno organizirati da Kupac osobno preuzme robu u skladištu unutar rok određen na način naveden u klauzuli 6.2; Kupac bez rezerve prihvaća vrijeme i mjesto isporuke robe kako je navedeno.
6.4 Dostupnost robe raščlanjena je kako slijedi:
a) skladište (skladište Prodavatelja na adresi Stará Vajnorská 21 u Bratislavi),
b) 1-2 radna dana,
c) 2-3 radna dana,
d) 3-5 radnih dana,
Ako dobavljač ne uspije osigurati dostupnost u roku od 5 radnih dana, sustav automatski generira otkazivanje narudžbe o čemu se obavještava prodavatelja e-mailom, a potom i kupca sukladno točki 4.3 ovih općih uvjeta, ili prikazivanjem ove činjenice u svom računu na web stranici prodavatelja. Kupac potvrđuje i izričito se slaže s automatskim otkazivanjem svake narudžbe za koju je roba raspoloživa više od 5 radnih dana.
6.5 U slučajevima kada sustav automatski otkaže narudžbu u kojoj je roba dostupna više od 5 radnih dana, ali je Prodavatelj još uvijek jako zainteresiran za kupnju robe, Kupac može ponovno potvrditi otkazanu narudžbu. U ovoj potvrdi narudžbe, novi datum isporuke robe će biti dogovoren i prihvaćen od strane Kupca (više od 5 radnih dana, obično navodeći broj kalendarskog tjedna u godini u kojem Dobavljač može isporučiti robu Prodavatelju).
6.6 Ugovorne strane su suglasne i suglasne su bezrezervno da se za potrebe ovih Općih uvjeta isporuka Robe primarno vrši isporukom Robe u skladište Prodavatelja i njenom predajom Klijentu – osobnim preuzimanjem. Svaki drugi način isporuke Robe moguć je samo uz prethodni ad hoc pismeni dogovor između Prodavatelja i Kupca, čiji će predmet biti određivanje mjesta isporuke Robe (osim skladišta Prodavatelja), način prijevoza, prijevoznika te dogovor o troškovima prijevoza i dostave (npr. GLS, HP, DPD).
6.7 Kupac je dužan preuzeti Robu u skladištu Prodavatelja ili na mjestu i na način koji je pismeno dogovoren s Prodavateljem u skladu s točkom 6.6 ovih Općih uvjeta. Ako Kupac ne preuzme robu u roku od 7 dana nakon isteka roka navedenog u kupoprodajnom ugovoru ili u obvezujućoj narudžbi, Prodavatelj ima pravo naplatiti Kupcu ležarinu u iznosu od 2,00 € za svaki dan skladištenja robe.
6.8 Prodavatelj ima pravo isporučiti robu i pozvati Kupca da preuzme robu i prije isteka roka isporuke dogovorenog u Ugovoru o kupoprodaji.
6.9. Prodavatelj izjavljuje, a Kupac prihvaća da su težina, dimenzije i drugi podaci o robi sadržani u cjenicima, brošurama i drugim dokumentima Prodavatelja prikazanim na web stranici za e-trgovinu Prodavatelja neobvezujući podaci.
6.10. Kupac ima pravo, u slučaju neisporuke robe od strane Prodavatelja u roku navedenom u 6.2. ovih Općih uvjeta, poštom pozvati Prodavatelja na izvršenje uz određivanje dodatnog roka za izvršenje, koji ne može biti kraći od 5 radnih dana i uz upozorenje da će nakon njegovog isteka uzalud imati pravo povući se iz odgovarajućeg kupoprodajnog ugovora. Po isteku dodatnog roka za izvršenje, Kupac ima pravo odustati od predmetnog kupoprodajnog ugovora u pisanom obliku, a Prodavatelj je dužan vratiti Kupcu već plaćeni dio kupoprodajne cijene u roku od 15 dana od primitka odustanak od kupoprodajnog ugovora bankovnom doznakom na račun Kupca koji je odredio Kupac.
6.11. Nakon isporuke Robe od Dobavljača do skladišta Prodavatelja, Prodavatelj će fizički pregledati Robu i dodijeliti je odgovarajućem Kupcu. U ovom trenutku sustav će automatski generirati ili izdati račun s rokom dospijeća od 7 kalendarskih dana od datuma izdavanja u pisanom i elektroničkom obliku za robu na skladištu. Kupac će biti obaviješten o izdanom računu na svom korisničkom računu (bit će prikazana opća obavijest koja se odnosi na rubriku "Računi"), a sustav će također automatski poslati obavijest o izdanom računu u pretinac kupca. Elektronički oblik računa dostupan je Kupcu u odjeljku „Računi“ na njegovom računu na web stranici Prodavatelja.
6.12. Zbog različite dostupnosti robe naručene u narudžbi, Prodavatelj ima pravo izdati više računa za pojedinu robu naručenu u narudžbi. Kupac se ima pravo raspitati kod Prodavatelja o opsegu obrade svoje narudžbe putem e-maila na info@originalnidijelovi.hr .
6.13. Kupac je dužan pošiljku, odnosno robu kao i njezinu ambalažu pregledati neposredno prilikom primitka ili isporuke. Uz svaku isporučenu Robu Prodavatelj će Kupcu priložiti otpremnicu i originalni račun u pisanom obliku.
6.14. Kupac je dužan platiti račune u roku dospijeća, čak i ako fizička isporuka robe još nije izvršena, na temelju računa u elektroničkom obliku u rubrici „Računi“ korisničkog računa Kupca na web stranici Prodavatelja. .
6.15. Načini plaćanja:
U gotovini po primitku robe
Plaćanje na račun na temelju predračuna prodavatelja
Plaćanje karticom
6.16. U slučaju kašnjenja Kupca s plaćanjem računa Prodavatelju, Prodavatelj ima pravo na ugovorenu ugovornu kaznu u iznosu od 0,10% dugovanog iznosa za svaki dan kašnjenja.
7. Nabavna cijena
7.1 Kupac je dužan platiti Prodavatelju kupoprodajnu cijenu Robe dogovorenu u Ugovoru o kupoprodaji i/ili prema cjeniku Prodavatelja važećem u trenutku sklapanja Ugovora o kupoprodaji (u daljnjem tekstu "Kupoprodajna cijena") u roku prema točki 6.11. ovih Općih uvjeta, alternativno bilo gotovinskim plaćanjem neposredno u skladištu Prodavatelja po osobnom preuzimanju Robe, bilo virmanskom uplatom na račun Prodavatelja na temelju fakture izdane od strane Prodavatelja. . Kupoprodajna cijena navedena u cjeniku uključuje troškove prijevoza do skladišta Prodavatelja iz točke 6.3. ovih Općih uvjeta.
7.2 Cjenici Prodavatelja obično su kategorizirani kako slijedi:
a) prema dobavljaču - prema državi, ako ima više dobavljača u jednoj ili više zemalja,
(b) prema marki vozila,
(c) kombinacija (a) i (b)
U svrhu održavanja jasnoće cjenika, Prodavatelj zadržava pravo izmjene ili izmjene kategorizacije ili strukture cjenika prema vlastitom nahođenju.
7.3 Ako Kupac plati Prodavatelju Kupoprodajnu cijenu bankovnom doznakom, datum plaćanja bit će datum na koji je cjelokupna Kupoprodajna cijena uknjižena na račun Prodavatelja.
7.4 Kupac je dužan platiti Prodavatelju kupoprodajnu cijenu za ugovorenu robu u roku naznačenom na izdanom računu prema točki 6.11 ovih Općih uvjeta, neovisno o tome je li Kupac već fizički preuzeo naručenu robu. robu ili ne.
7.5 Ako Kupac plati Prodavatelju kupoprodajnu cijenu za robu dogovorenu u kupoprodajnom ugovoru, Kupac ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora i tražiti povrat kupoprodajne cijene samo u skladu s važećim slovačkim zakonom.
7.6 U slučaju da se Kupac povuče iz Kupoprodajnog ugovora prije plaćanja pune Kupoprodajne cijene, povlačenje neće utjecati na prodavateljeva potraživanja za troškove otkazivanja koje naplaćuju prodavateljevi dobavljači, niti na prodavateljeva potraživanja za štetu koju je prodavatelj pretrpio ovim računa, koji je Kupac dužan platiti Prodavatelju na način i u vrijeme navedeno u pisanoj izjavi o istom.
7.7 U slučaju da Kupac ne plati Prodavatelju punu kupoprodajnu cijenu po prihvaćanju robe, strane su suglasne da će Prodavatelj imati pravo povući se iz Kupoprodajnog ugovora, povlačenje neće utjecati na prodavateljeva potraživanja za procijenjene naknade za otkazivanje od strane dobavljača Prodavatelja, niti potraživanja Prodavatelja za naknadu štete koju je Prodavatelj s tim u vezi pretrpio, a koju je Kupac dužan isplatiti Prodavatelju na način i u vrijeme navedeno u njihovoj pismenoj nagodbi.
7.8 Prodavatelj zadržava pravo izmjene ili ažuriranja cjenika na osnovi ovisno o ažuriranju cjenika od strane njegovih pojedinačnih dobavljača.
8. Stjecanje vlasništva i prijenos rizika od oštećenja robe
8.1 Kupac stječe pravo vlasništva na robi kumulativnim ispunjenjem uvjeta preuzimanja robe i pune uplate kupoprodajne cijene za robu, neovisno o tome koji od ova dva uvjeta bude naknadno ispunjen.
8.2 Rizik od oštećenja robe prelazi na Kupca u trenutku kada preuzme robu od Prodavatelja ili, ako to ne učini na vrijeme, u trenutku kada mu Prodavatelj dopusti da raspolaže robom i Kupac ne preuzme robu.
9. Povratak
9.1 Ako je Kupac naručio robu, ista je isporučena i otpremljena, račun je izdan i Kupac utvrdi da je roba oštećena ili ne odgovara, Kupac ima pravo zatražiti povrat robe ispunjavanjem obrazac za povrat na web stranici Prodavatelja. Kupac je dužan popuniti povratnicu u dogovorenom roku od 3 radna dana od isporuke robe; Propuštanje roka ima za posljedicu gubitak prava na povrat robe.
9.2 Obrazac povrata mora sadržavati:
1. broj računa
2. specifični izvorni broj dijela
3. broj naloga
4. naslov djela
5. napomena - razlozi povrata robe (npr. neispravna ili netočna narudžba dijela po krivnji kupca, isporuka druge robe po krivnji prodavatelja, povratna roba)
9.3. Obrazac za povrat automatski se dodjeljuje sustavu Prodavatelja nakon ispunjavanja i potvrde, a sustav o tome obavještava Prodavatelja slanjem e-maila.
9.4 U slučaju krivo ili netočno naručene robe od strane Kupca, Kupac je dužan ispuniti obrazac za povrat u roku navedenom u točki 9.1 i pričekati odgovor Prodavatelja može li robu vratiti ili ne. Ako je robu moguće vratiti, Prodavatelj će robu prihvatiti natrag, uz prihvaćanje naknade za otkazivanje u iznosu od 45% cijene krivo naručene robe, što će se riješiti izdavanjem odobrenja od 55% od cijenu krivo naručene robe, koju će Prodavatelj odmah vratiti ili kreditirati, pod uvjetom da Kupac o svom trošku vrati robu u skladište Prodavatelja, koje se nalazi na adresi: Stará Vajnorská 21 u Bratislavi, u originalno pakiranje, neoštećeno, nekorišteno, nesastavljeno ili na neki drugi način neamortizirano u roku od 3 radna dana od primitka e-maila od Prodavatelja o mogućnosti povrata i preuzimanja vraćene robe te istodobno primiti knjižno odobrenje od svog dobavljača. Naknadno, Kupac je dužan naručiti ispravnu robu na uobičajeni način, kao da do isporuke krivo ili pogrešno naručene robe nikada nije ni došlo.
9.5 U slučaju da se dokaže da je do isporuke pogrešne ili neispravne robe došlo krivnjom Prodavatelja (greška u sustavu, u skladištu ili u otpremnici prijevoznika), Kupac je dužan postupiti u na isti način kao u klauzuli 9.4, ali s tom razlikom da će roba biti vraćena bez naknade za otkazivanje i da će Prodavatelj sam preuzeti neispravnu robu o vlastitom trošku Kupca.
9.6 Kupac je dužan ispisati povratnicu u 2 vjerodostojna primjerka, jedan za Prodavatelja potpisan od strane Kupca i drugi za Kupca, potpisan od strane Prodavatelja ili ovlaštenog djelatnika Prodavatelja, odnosno vozača prijevoznika, ovisno o slučaju. svibanj biti svibanj biti.
9.7 Uzajamna potvrda pismene povratnice je uvjet za povrat robe iz svih razloga:
a) pogrešnu ili krivo naručenu robu krivnjom kupca
(b) isporuka loše ili neispravne robe zbog krivnje prodavatelja
c) povratne dijelove (maksimalno unutar 18 dana od primitka robe!)
9.8 U smislu ovih Općih uvjeta neispravnim dijelom smatra se samo očiti nedostatak na dijelu koji se otkrije isključivo prilikom primitka robe.
9.9 Uz oznaku robe (originalni broj dijela i naziv dijela), otpremnica sadrži dvije rubrike:
a) Roba isporučena bez nedostataka
b) Isporučena roba s nedostatkom (koji dio i da nije prihvaćen od strane kupca)
9.10 Ugovorne strane su izričito suglasne i suglasne su da ako je račun za naručenu robu već plaćen od strane Kupaca (bilo u cijelosti ili djelomično) i roba (dio) ima nedostatak ili nedostatke, Prodavatelj će odmah izvršiti povrat iznosa stavku otkazivanja na račun Kupca, ali u slučaju postojanja otvorenih i neplaćenih daljnjih narudžbi i računa Kupca, Prodavatelj ima pravo jednostrano izvršiti prijeboj svih potraživanja od Kupca sa svojim obvezama prema Kupcu.
9.11. Prodavatelj zadržava pravo prebijanja eventualnih potraživanja prema Kupcu sa svojim obvezama prema Kupcu, na što Kupac izričito i bezuvjetno pristaje.
9.12. Obrazac za povrat također se koristi za rukovanje "odabrane" vrste robe označene kao "povratni dio", što je vidljivo iz predmetnog računa, gdje je kod "povratnog dijela" stavka pod brojem dijela naznačena da je povratan i također označava cijenu ili iznos pologa koji Prodavatelj može tražiti povrat od Dobavljača, pod uvjetom da su ispunjeni sljedeći uvjeti:
a) popunjen obrazac za povrat robe od strane kupca, gdje u rubrici "napomena" naznačuje da je razlog povrata to što se radi o povratnom dijelu; u tom slučaju prodavatelj ne potvrđuje primitak obrasca za povrat e-mailom
b) rok za ispunjavanje obrasca je 5 radnih dana od isporuke i primitka robe; rok je oročen i nepoštivanje istog rezultira gubitkom prava na povrat robe.
(c) novi i vraćeni stari 'povratni dio' moraju biti identični u strukturi, opsegu i raščlanjivanju
d) stari dio mora biti neispravan samo zbog istrošenosti i/ili isteka životnog vijeka (npr. kilometraža od broja kilometara koje je odredio proizvođač). Povrat dijelova koji su nekompletni, oštećeni, uništeni kao posljedica prometnih nesreća ili kao posljedica mehaničkih sila i nasilja koje ne proizlaze iz normalnog rada automobila ili dotičnog dijela, kao i kao posljedica prirodnih događaja , isključeno je.
9.13. Kupac je dužan "povratni dio" (stari, rabljeni) vratiti ili dostaviti Prodavatelju u roku od 15 radnih dana od ispunjenja obrasca za povrat. Mjesto isporuke povratnog dijela je skladište Prodavatelja na adresi Stará Vajnorská 21 u Bratislavi.
9.14. Prodavatelj zadržava pravo pregledati vraćeni Rad i odbiti ga prihvatiti ako svi uvjeti navedeni u točkama 9.12 i 9.13 nisu kumulativno ispunjeni.
9.15. Nakon što Prodavatelj primi knjižno odobrenje od svog Dobavljača u iznosu depozita prikazanog na fakturi za relevantni Povratni dio, Prodavatelj će izdati knjižno odobrenje u iznosu depozita Kupcu, koje će odmah platiti Kupcu ili prijeboj u skladu s točkom 9.11.
9.16. Prodavatelj nije odgovoran za točnost dijelova koji se nalaze u dopunskom katalogu Laximo (pronaći po VIN-u), jer je to samo usluga korisničke pomoći i proizvod treće strane, te stoga nije odgovoran za pogreške i nepodudarnosti u katalogu. Povrati će se obrađivati prema standardnoj proceduri kao za kupac krivo naručio dio.
10. Reklamacijski postupak (odgovornost za nedostatke, jamstva, reklamacije)
10.1 Prodavatelj je odgovoran za nedostatke robe, a Kupac je dužan odmah podnijeti zahtjev Prodavatelju u skladu s važećim Postupkom reklamacije.
10.2 Za rješavanje pritužbi primjenjuje se važeći Žalbeni postupak objavljen na web stranici Prodavatelja www.originalnidijelovi.hr i uključen u klauzulu 10. ovih Općih uvjeta. Registracijom na web stranici Prodavatelja Kupac potvrđuje da je pročitao Reklamacijski postupak i da se s njim u cijelosti slaže te potvrđuje da je uredno upoznat s uvjetima i načinom reklamacije.
10.3 Žalbeni postupak primjenjuje se na robu koju je Kupac kupio od Prodavatelja u obliku e-trgovine na web stranici za e-trgovinu Prodavatelja.
10.4 Žalbeni postupak u ovom obrascu vrijedi za sve komercijalne slučajeve, osim ako ugovorom nisu dogovoreni drugi uvjeti jamstva.
10.5 Kupac ima pravo tražiti jamstvo od prodavatelja samo za robu koja je neispravna, uzrokovana proizvođačem, dobavljačem ili prodavateljem, pokrivena je jamstvom i kupljena je od prodavatelja.
10.6 Kupac je dužan pregledati Robu po primitku Robe. Ako to ne učini, može potraživati nedostatke koji su pronađeni tijekom ovog pregleda samo ako dokaže da je roba već bila s nedostatkom u trenutku primitka robe.
10.7 Tijekom jamstvenog roka Kupac ima pravo na besplatno uklanjanje kvara nakon predočenja robe, uključujući pribor, dokumentaciju i upute Prodavatelju ili ovlaštenom predstavniku Prodavatelja, zajedno s jamstvenim listom i dokazom o plaćanju.
10.8. U slučaju da su kupljena roba elektronički dijelovi (upravljačke jedinice i sl.), jamstvo vrijedi samo ako je dio ili dijelove u automobil ugradio ovlašteni servis dotične marke vozila, u suprotnom jamstvo ne vrijedi. na te dijelove, tj. Prodavatelj i njegovi dobavljači neće prihvatiti bilo kakvu reklamaciju za dijelove ugrađene u automobil od strane neovlaštenog servisa dotične marke. Kupac je dužan Prodavatelju uz pisani zahtjev dostaviti originalnu potvrdu o ugradnji predmetne elektroničke komponente od strane ovlaštenog servisera; bez takve potvrde, zahtjev će se smatrati neprihvatljivim. Mehaničke komponente pokrivene su uobičajenim jamstvom bez obzira na ugradnju od strane neovlaštenog servisera marke vozila.
10.9 Ako roba ima nedostatak, Kupac ima pravo na reklamaciju isporukom robe Prodavatelju o vlastitom trošku Prodavatelja, au pismenoj reklamaciji Kupac mora navesti točnu prirodu i opseg nedostataka na robi.
Postupak reklamacije robe koja se objektivno može isporučiti Prodavatelju započinje danom ispunjenja svih sljedećih uvjeta:
pisani prigovor potpisan od strane kupca s preciznim navođenjem vrste robe, opsega, opisa i opisa nedostataka robe,
isporuka tražene robe od kupca do prodavatelja,
dostavu Kupčevog dokaza o plaćanju, otpremnice ili jamstvenog lista, dodatne opreme ili dokumentacije robe Prodavatelju.
Prodavatelj preporučuje Kupcu da osigura pošiljku robe. Robu poslanu dostavom Prodavatelj ne prihvaća.
Postupak reklamacije robe koja se objektivno ne može isporučiti Prodavatelju i koja je popravljena počinje danom kada su ispunjeni svi sljedeći uvjeti:
pisani prigovor potpisan od strane kupca s preciznim navođenjem vrste robe, opsega, opisa i opisa nedostataka robe,
pregled reklamirane robe od strane treće osobe koju odredi Prodavatelj, koja će Kupcu izdati pismenu potvrdu o pregledu,
dostavu Kupčevog dokaza o plaćanju, otpremnice ili jamstvenog lista, dodatne opreme ili dokumentacije Robe Prodavatelju.
Početak reklamacijskog postupka je ujedno i datum reklamacije. Reklamirana roba mora biti dostavljena u sjedište Prodavatelja, osim ako Prodavatelj ili ovlaštena osoba ne odredi drugačije (npr. isporučiti robu izravno ovlaštenoj osobi).
10.10. Kupac je dužan podnijeti zahtjeve, a Prodavatelj je dužan prihvatiti zahtjeve u svom skladištu na adresi Stará Vajnorská 21 u Bratislavi, ili u svom sjedištu, ili na bilo kojem drugom mjestu koje odredi Prodavatelj.
10.11. Na mjestu određenom točkom 10.10. ovih Općih uvjeta za zaprimanje reklamacija, Prodavatelj će osigurati nazočnost osobe ovlaštene za rješavanje reklamacija.
10.12. Kupac je dužan potraživati nedostatak robe od Prodavatelja bez nepotrebnog odgađanja, u protivnom prestaje pravo Kupca prema Prodavatelju na besplatno uklanjanje nedostatka.
10.13. Prodavatelj ili ovlaštena osoba izdat će Kupcu potvrdu reklamacije u prikladnom obliku po izboru Prodavatelja, npr. u obliku e-maila ili pisano, u kojoj će se točno identificirati nedostaci robe i Kupac će biti upoznat o pravima obvezama iz Zakona o zaštiti potrošača navedenih na stranici : https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2015_10_110_2124.html
10.14. Na temelju kupčeve odluke o tome koja svoja prava u smislu § 622 i § 623 Građanskog zakonika zahtijeva, prodavatelj ili ovlaštena osoba će odrediti način rješavanja prigovora . Nakon utvrđivanja načina rješavanja prigovora, Prodavatelj ili ovlaštena osoba će odmah postupiti po prigovoru; u opravdanim slučajevima prigovor se može riješiti i naknadno. Prodavatelj će obavijestiti Kupca o završetku žalbenog postupka i ishodu reklamacije u obliku dogovorenom između obje strane (e-poštom, preporučenim pismom ili na drugi odgovarajući način), a Kupac će primiti izvješće o reklamaciji zajedno s robom.
10.15. Kupac nema pravo zahtijevati jamstvo za nedostatke o kojima je Prodavatelj bio obaviješten u trenutku sklapanja ugovora ili za koje je, uzimajući u obzir okolnosti pod kojima je kupoprodajni ugovor sklopljen, morao znati (npr. u slučaju stvari prodanih po nižoj cijeni, prodavatelj ne odgovara za nedostatak za koji je ugovorena niža cijena).
10.16. Prodavatelj zadržava pravo zamijeniti neispravnu robu drugom sličnom robom usporedivih tehničkih parametara.
10.17. Kupčevo pravo na potraživanje jamstva od Prodavatelja prestaje:
nedostavljanje dokaza o plaćanju, dostavnice ili jamstvenog lista, dodatne opreme ili dokumentacije robe,
propustiti pravodobno prijaviti očite nedostatke, odnosno propustiti ih prijaviti po primitku robe,
istekom jamstvenog roka robe,
mehanička oštećenja robe od strane kupca,
prijevoz, skladištenje ili uporaba robe u klimatskim uvjetima koji po vlažnosti, toplinskim, kemijskim i mehaničkim utjecajima ne odgovaraju prirodnoj sredini,
nepropisno rukovanje, rukovanje, sastavljanje ili zanemarivanje robe,
Oštećenje robe prekomjernim opterećenjem ili korištenjem u suprotnosti s uvjetima navedenim u jamstvu proizvođača, dokumentaciji, općim načelima, tehničkim standardima ili sigurnosnim propisima koji su na snazi u Slovačkoj Republici,
oštećenje robe zbog neizbježnih i/ili nepredvidivih događaja, uključujući okolnosti vis major,
oštećenje robe slučajnim kvarenjem i kvarenjem,
nestručnim zahvatom, oštećenjem tijekom transporta, oštećenjem vodom, požarom, statičkim ili atmosferskim elektricitetom ili drugim višem djelovanjem,
ometanje robe od strane neovlaštenog ili neovlaštenog subjekta ili osobe,
ugradnju elektroničke komponente od strane neovlaštenog servisera proizvođača vozila,
iz drugih razloga navedenih u ovim općim uvjetima ili iz razloga dogovorenih u predmetnom sklopljenom okvirnom kupoprodajnom ugovoru, kao i iz ad hoc razloga dogovorenih u pisanom obliku između Prodavatelja i Kupca.
10.18. Prodavatelj je dužan postupiti po prigovoru i prekinuti pritužbeni postupak na jedan od sljedećih načina:
predajom popravljene robe,
razmjena robe,
povratom kupoprodajne cijene robe,
plaćanjem razumnog popusta na cijenu robe,
pisanim pozivom za preuzimanje izvršenja koje odredi prodavatelj,
obrazloženim odbijanjem tužbenog zahtjeva.
10.19. Nakon što je Prodavatelj riješio prigovor na jedan od načina navedenih u točki 10.18., Prodavatelj će Kupcu izdati pisani dokaz o načinu rješavanja prigovora od strane davatelja poštanskih ili kurirskih ili dostavnih usluga, ili e-poštom ili na neki drugi prikladan način.
10.20. Jamstveni rok je 12 mjeseci (osim ako za posebne slučajeve nije određen drugačiji jamstveni rok) i počinje teći od datuma primitka robe od strane kupca.
10.21. Jamstveni rok se produljuje za razdoblje tijekom kojeg Kupac nije mogao koristiti Robu zbog jamstvenog popravka Robe.
10.22. U slučaju popravaka Robe, Kupcu će se dostaviti dokument koji prikazuje popravljenu Robu i izvršene popravke, a svi daljnji zahtjevi bit će postavljeni na temelju originalnog jamstvenog lista i ovog dokumenta o zahtjevu. Ako je roba zamijenjena novom robom, jamstveni rok počinje ponovno teći od primitka nove robe, ali samo za novu robu.
10.23. Svi popravci u sklopu jamstva koji se s pravom traže bit će izvršeni besplatno.
10.24. U slučaju otklonjivog nedostatka, zahtjev će se rješavati na sljedeći način, ovisno o odluci Kupca u skladu s točkom 10.14 ovih Pritužbi i Uvjeta:
prodavatelj osigurava uklanjanje kvara ili
prodavatelj će zamijeniti neispravnu robu.
10.25. Ako postoji nedostatak koji se ne može otkloniti, ili jedan nedostatak koji se ponavlja, ili veći broj različitih nedostataka koji se mogu otkloniti, a koji onemogućuju pravilno korištenje robe kao bez nedostatka, Prodavatelj će, ovisno o odluci Kupca prema klauzuli 10.14. ovih Pritužbi i Komercijalnih uvjeta, rješavati pritužbu na sljedeći način:
zamjenom robe za drugu funkcionalnu robu istih ili sličnih tehničkih parametara ili
u slučaju da Prodavatelj nije u mogućnosti zamijeniti robu drugom, Prodavatelj će namiriti potraživanje izdavanjem odobrenja za neispravnu robu.
10.26. Postupanje po reklamaciji odnosi se samo na nedostatke koje je Kupac precizno naveo u pismenoj reklamaciji na početku reklamacijskog postupka.
10.27. U svrhu reklamacije, pojava jednog ponavljajućeg ispravljivog nedostatka više od dva puta smatrat će se ponavljajućim ispravljivim nedostatkom.
10.28 U svrhu reklamacije, pojava više od tri različita otklonjiva nedostatka u isto vrijeme smatrat će se većim brojem različitih otklonjivih nedostataka.
10.29 Za potrebe potraživanja, razdoblje tijekom kojeg Kupac ne može ispravno koristiti Robu smatrat će se razdobljem tijekom kojeg Kupac ne može koristiti Robu ukupno više od 180 dana nakon sklapanja kupoprodajnog ugovora zbog nedostataka na Robi.
10.30. Pravo Kupca na podnošenje zahtjeva za nedostatak Robe iscrpljeno je nakon što je Kupac iskoristio svoje pravo i zatražio od Prodavatelja da otkloni nedostatak Robe u skladu s točkom 10.7 ovih Pritužbi i Uvjeta i odredbi te, bez obzira na ishod od potraživanja, Kupac nema pravo više puta podnijeti zahtjev za isti jedinstveni nedostatak (ne nedostatak iste vrste).
10.31 Politika potraživanja:
Kontaktirajte Odjel za reklamacije telefonom
Isprintajte obrazac za reklamaciju
Reklamacija dijela vezanog uz detekciju kvara pomoću dijagnostike - kreirajte zapis u obliku za ispis, postavite kao privitak (maksimalno 8 MB)
Slijedite upute - odgovori odjela za reklamacije u rubrici Lista reklamacija - odgovor (ili odgovor poštom)
AGS će organizirati pregled kod ovlaštenog distributera kako bi se pregledao oštećeni dio koji ne radi nakon što su ispunjene točke 1 i 2
Reklamacija će se zatim rješavati u ovlaštenom servisu u blizini kupca.
11. Osobni podaci i njihova zaštita
11.1 Ugovorne strane su suglasne da je Kupac, ako je poduzetnik pod obrtničkom dozvolom, dužan obavijestiti Prodavatelja o svom imenu, prezimenu i nazivu, stalnoj adresi prebivališta, uključujući poštanski broj, broj osobne iskaznice, broj telefona i e-mail adresu. adresa.
11.2. Ugovorne strane su suglasne da je Kupac, u slučaju da je poduzetnik upisan u trgovački registar Republike Slovačke ili sličan registar u inozemstvu, dužan obavijestiti Prodavatelja o svom poslovnom nazivu, adresi sjedišta uključujući poštanski broj, matični broj, registarski sud uz matični broj, broj telefona i adresu elektroničke pošte te naziv, ime, prezime i broj telefona osobe ili osoba ovlaštenih za zastupanje i sklapanje pravnih poslova u ime poduzetnika, odnosno naziv, ime, prezime i broj telefona osobe koju ovlasti osoba/e za zastupanje poduzetnika, uz predočenje valjane punomoći.
11.3 Uspješnom registracijom na web stranici Prodavatelja, Kupac također izjavljuje da se slaže, u skladu s (»Narodne novine«, br. 103/03.), Zakon o dopunama Zakona o zaštiti osobnih podataka (»Narodne novine«, br. 118/06.), Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o zaštiti osobnih podataka (»Narodne novine«, br. 41/08.) i Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o zaštiti osobnih podataka (»Narodne novine«, br. 130/11.) da će Prodavatelj obrađivati i čuvati njegove osobne podatke, posebno one gore navedene i/ili koji su nužni za obavljanje djelatnosti Prodavatelja, te ih obrađivati u sve svoje informacijske sustave. Istovremeno, Kupac daje Prodavatelju suglasnost za davanje osobnih podataka drugoj osobi u svrhu sklapanja kupoprodajnog ugovora između Prodavatelja i Kupca. Prodavatelj se obvezuje rukovati i raspolagati osobnim podacima Kupca u skladu s važećim zakonima Republike Hrvatske. Kupac ovu privolu daje Prodavatelju na ograničeno vremensko razdoblje do ispunjenja svrhe obrade osobnih podataka Kupca. Privolu za obradu osobnih podataka Kupac može opozvati u bilo kojem trenutku pisanim putem. Suglasnost prestaje važiti u roku od 1 mjeseca od primitka povlačenja suglasnosti od strane Kupca Prodavatelju.
11.4 Kupac ima pravo i mogućnost ažuriranja svojih osobnih podataka izravno u mrežnom načinu rada na web stranici internetske trgovine, u odjeljku za kupce, odmah nakon prijave. Kupac je dužan ažurirati svoje osobne podatke izravno u online modu na web stranici internetske trgovine, u odjeljku za kupce, uvijek u roku od 5 radnih dana od datuma promjene bilo kojeg podatka koji se odnosi na Kupca navedenog u njegovoj/ obrazac za prijavu na igru.
11.5 Prodavatelj izjavljuje da će se, u skladu (»Narodne novine«, br. 103/03.), Zakon o dopunama Zakona o zaštiti osobnih podataka (»Narodne novine«, br. 118/06.), Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o zaštiti osobnih podataka (»Narodne novine«, br. 41/08.) i Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o zaštiti osobnih podataka (»Narodne novine«, br. 130/11.), osobni podaci prikupljati isključivo u svrhu sklapanja kupoprodajnog ugovora između Prodavatelja i Kupca.
11.6 Prodavatelj izjavljuje da će, u skladu s (»Narodne novine«, br. 103/03.), Zakon o dopunama Zakona o zaštiti osobnih podataka (»Narodne novine«, br. 118/06.), Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o zaštiti osobnih podataka (»Narodne novine«, br. 41/08.) i Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o zaštiti osobnih podataka (»Narodne novine«, br. 130/11.), prikupljati osobne podatke za svrhe koje nisu navedene u odjeljku 11.5 ovih Općih uvjeta zasebno te će osigurati da osobni podaci budu obrađivati i koristiti samo na način koji je u skladu sa svrhom za koju su prikupljeni te da ih neće kombinirati s osobnim podacima koji su prikupljeni u druge svrhe.